Kaffeløsninger
Kaffe til dine ansatte
Kaffe til dine gjester
Ubetjente handels og serverings-løsninger
Helse
Skole og utdanning
Idrett
Trening og fritid
Hotell og overnatting
Kantine, sentralkjøkken og FM
KBS
Kaffe til dine ansatte
Kaffe til dine gjester
Helse
Skole og utdanning
Idrett
Trening og fritid
Hotell og overnatting
Kantine, sentralkjøkken og FM
KBS
Kaffemaskiner
Espressomaskiner
Kaffemaskin for hele bønner
Traktere og storbryggere
Kaffemaskin for filterkaffe
Instantmaskiner
Gulvstående kaffemaskiner
Vareautomater
Brus- og drikkeautomater
Mat- og snacksautomater
Smarte kjøl- og fryseskap
Tillitsskap (trust shop)
Drikkedispensere
Vanndispensere
Juicedispensere
Tappetårn vann
Kaffe
Evergood
Ali
Økologisk og fairtrade
Coffee of the World
Jacobs Kaffe
Betalingsløsninger
NoPayN
NAYAX
Espressomaskiner
Kaffemaskin for hele bønner
Traktere og storbryggere
Kaffemaskin for filterkaffe
Instantmaskiner
Gulvstående kaffemaskiner
Brus- og drikkeautomater
Mat- og snacksautomater
Smarte kjøl- og fryseskap
Tillitsskap (trust shop)
Vanndispensere
Juicedispensere
Tappetårn vann
Evergood
Ali
Økologisk og fairtrade
Coffee of the World
Jacobs Kaffe
NoPayN
NAYAX
svg pattern
Mer enn 100 fornøyde kunder
dover (1)
genpact-logo (1)
dover (1) (1)
Bama
Telenor_Logo 1
LO-emblem

BRANSJEN SOM KREVER LITT MER

Det er en konstant utfordring å opprettholde gjestetilfredshet samtidig som budsjetter skal balanseres. Døgnet har jo bare 24 timer det. Vi hjelper deg å få mest mulig gjesteopplevelse for pengene. 

Manglende tilgjengelighet sent på kvelden

Mange hotellgjester ankommer sultne, tørste eller uforberedte og trenger basisvarer som toalettartikler, snacks og drikke, spesielt sent på kvelden når hotellservicen ofte er begrenset​. Våre løsninger er alltid åpne, med mat og drikke og andre nædvendige varer. Disse løsningene kan plasseres strategisk i lobbyer, eller på hver etasje for å gi gjestene umiddelbar tilgang, selv sent på kvelden.

Ingen avbrytelser, bare fersk mat og drikke. Uansett.

Arrangementer og møter blir ofte avbrutt av planlagt servering, som forstyrrer viktige diskusjoner​. Med ubetjente handel- og serveringsløsninger kan dette unngås ved at tilbudet er tilgjengelig uavhengig av en satt timeplan. Vi ser at kunder både handler mer og oftere når tilbudet er tilgjengelig til enhver tid. I tillegg blir det mindre svinn - og det er både bra for miljøet og for lommeboka.

Unngå lange køer og irritasjon.

Større arrangementer skaper flaskehalser under lunsjpausene, der deltakerne står i lange køer for å få mat​. Ved å plassere Selfly Stores rundt på arrangementssteder, kan deltakerne raskt skaffe seg mat og drikke uten å måtte stå i lange køer, noe som hjelper arrangørene med å håndtere store folkemengder mer effektivt.

Sustainability_top_left
Innovative løsninger og et partnerskap vi verdsetter
 
“De smarte kjøleskapene fra Selfly Store presenterer maten på en måte som fremhever kvaliteten og gjør det enkelt for kundene å velge sunne alternativer. Vi setter stor pris på samarbeidet med v:aroma og ser frem til å fortsette denne fantastiske reisen sammen!”
Ann Helen Bukve
Daglig leder, Heilmat AS
Perfekt løsning for idrettshaller
 
“En slik løsning vil vi anbefale til andre idrettshaller. Maskinen er ideell for haller uten kiosk eller kafé – enkel å bruke, og varene holder seg kalde og ferske. Maskinen ser også veldig bra ut, noe som gjør den mer attraktiv å handle fra. Betalingsløsningen fungerer uten problemer. Dette har vært en fantastisk oppgradering for oss!”
Trine Nordstrand Larsen
Daglig leder Stangehallen

Selfly funker som en drøm

 

"Endelig fikk jeg muligheten til å tilby mat til ansatte og pårørende hele døgnet.

 Det er et lett og enkelt konsept. Tagge varene og legg de inn i skapet. Så er det bare for kunden å tappe kortet og forsyne seg"

Anne Hoffsbakken
Avdelingsleder, Eidsvoll helse- og omsorgssenter

“En bærekraftig løsning som virkelig treffer våre behov”

 

v:aroma sitt konsept Mat med mening er en gjennomført løsning som fungerer sømløst i hverdagen. Med Selfly Store smartskap fylt med kvalitetsmat levert av Nitor – en arbeids- og inkluderingsbedrift i vår kommune – opplever vi en vinn-vinn-vinn situasjon:

Dette hadde ikke vært mulig uten v:aroma, som har tilrettelagt både teknologien og samarbeidet med en imponerende gjennomføring. Vi er stolte av å jobbe med en aktør som setter samfunnsansvar og bærekraft så høyt på agendaen.

Marit Fjeld
Eiendomsforvalter, Bertel O. Steen

Hvordan jobber vi for deg?

Vi er hyggelig folk med lang erfaring. Den deler vi gjerne med deg. Av erfaring så bidrar vi best jo tidligere i et prosjekt vi kommer inn og kan være en støttende rådgiver.

Hva vil du oppnå?

Tenkt litt på hva du vil oppnå eller hva hvilket problem du ønsker å løse, ring oss eller send oss en forespørsel, så følger vi deg opp.

Mulige løsninger

Når vi kjenner din situasjon vil vi anbefale mulige løsninger som snakker til dine forutsetninger og rammer.

Støtte hele veien

Når vi finner den løsningen som skal gi deg det ønskede resultat, så setter vi i gang og hjelper hele veien til utstyret er montert, opplæring gjennomført og vi ser at det fungerer.

Ofte stilte spørsmål

  • Maskinvare
  • Avtalen din
  • Kundeforhold
  • Ingredienser og tilbehør
  • Miljø og bærekraft
Maskinen min har stoppet. Hva er responstiden?
Jeg skjønner ikke en av maskinens funksjoner, hvordan finner jeg ut av det?
Hvor ofte må jeg rense maskinen?
Hvordan bestiller jeg vedlikeholdstjenester eller teknisk støtte?
Hva skjer hvis maskinen går tom for ingredienser?
Hvordan får jeg opplæring i bruk av maskinene?
Hva bør jeg gjøre hvis maskinen ikke fungerer etter et strømbrudd?
Behovet vårt har endret seg. Hva gjør jeg? Kan avtalen endres?
Vi trenger å utvide tilbudet vårt/bestille flere maskiner.
Avtalen vår går snart ut. Vi vil se på om det finnes nyere modeller vi kan oppgradere til.
Hvordan returnerer jeg maskinen etter endt avtale?
Tilbyr dere leasing- eller leieavtaler?
Hva skjer når leieperioden er over?
Tilbyr dere landsdekkende avtaler og rammeavtaler for større kunder?
Hvor finner jeg kundenummeret mitt?
Jeg har et fakturaspørsmål, hvem kan hjelpe meg med det?
Jeg lurer på noe, hva er kontaktinfoen til varoma?
Jeg må oppdatere fakturainformasjonen vår eller kontaktinfoen. Hvor tar jeg kontakt?
Jeg ønsker å si opp avtalen. Hvordan gjør jeg det?
Hvordan faktureres avtalen vi har med varoma?
Hva er åpningstidene til kundeservice?
Hva skjer hvis maskinen må byttes ut?
Hva slags teknisk støtte tilbyr dere?
Hvordan kjøper jeg andre ingredienser?
Jeg vil prøve en annen kaffe, men er usikker på hvilken.
Hvor lenge holder kaffen seg fersk etter at posen er åpnet?
Hvor ofte bør jeg bestille produkter?
Tilbyr dere økologiske eller Fairtrade-ingredienser?
Hva slags tilbehør er tilgjengelig til maskinene?
Hva gjør dere for å sikre bærekraftige løsninger?
Hvordan håndteres retur av maskiner ved endt avtale?

Kontakt oss

Helse_background_pattern