Kaffeløsninger
Kaffe til dine ansatte
Kaffe til dine gjester
Ubetjente handels og serverings-løsninger
Helse
Skole og utdanning
Idrett
Trening og fritid
Hotell og overnatting
Kantine, sentralkjøkken og FM
KBS
Kaffe til dine ansatte
Kaffe til dine gjester
Helse
Skole og utdanning
Idrett
Trening og fritid
Hotell og overnatting
Kantine, sentralkjøkken og FM
KBS
Kaffemaskiner
Kaffemaskiner for espressokaffe
Kaffemaskiner for hele bønner
Kaffemaskiner for filterkaffe
Kaffemaskiner for instantkaffe
Traktere og storbryggere
Gulvstående kaffemaskiner
Vareautomater
Brus- og drikkeautomater
Mat- og snacksautomater
Smarte kjøl- og fryseskap
Tillitsskap (trust shop)
Drikkedispensere
Vanndispensere
Juice/saftdispensere
Betalingsløsninger
NoPayN
NAYAX
Kaffemaskiner for espressokaffe
Kaffemaskiner for hele bønner
Kaffemaskiner for filterkaffe
Kaffemaskiner for instantkaffe
Traktere og storbryggere
Gulvstående kaffemaskiner
Brus- og drikkeautomater
Mat- og snacksautomater
Smarte kjøl- og fryseskap
Tillitsskap (trust shop)
Vanndispensere
Juice/saftdispensere
NoPayN
NAYAX
svg pattern
Mer enn 500 fornøyde kunder
dover (1)
genpact-logo (1)
dover (1) (1)
Bama
Telenor_Logo 1
LO-emblem

Det er det du gjør hver dag som teller

Å være sitt ansvar og avtrykk bevisst er ikke en rapporteringsjobb en gang i året. Det gjøres best ved å integrere som en naturlig del av driften. På den måten kan du som kunde og vi som leverandør være trygge på at vi sammen skaper grunnlaget for en bedre fremtid. 

Miljøhensyn – Kvalitet og ansvar i hvert produkt

Vi har en klar forpliktelse til å redusere vårt miljøavtrykk, og alle våre produkter er nøye utvalgt med tanke på bærekraft. Kaffen vi selger er dyrket med respekt for naturen og menneskene som produserer den. Våre leverandører oppfyller strenge miljø- og kvalitetskrav gjennom ISO-sertifiseringer og andre miljøordninger, noe som sikrer løsninger som ivaretar både planeten og dine behov.

Ombruk av maskiner og
v:aroma miljøretur

Vi oppfordrer vi til ombruk av maskiner for å redusere miljøbelastningen og sikre bedre ressursutnyttelse. Vi bygger om brukte maskiner, bytter ut alle slitedeler og sørger for å utvide levetiden til hver maskin. Ombruk gir deg maskiner som leverer som nye, samtidig som du tar et aktivt valg for en mer bærekraftig fremtid.

Sosial bærekraft – Samarbeid for et inkluderende arbeidsliv

Bærekraft handler ikke bare om miljøet – det handler også om mennesker. Vi engasjerer oss i sosial bærekraft og jobber for å skape muligheter for dem som ofte står utenfor arbeidslivet. Ved å samarbeide tett med inkluderingsbedrifter får mennesker med ulike utfordringer muligheten til å komme inn i arbeidslive, og bidrar til å bygge et sterkere og mer inkluderende lokalsamfunn.

Sustainability_top_left
Innovative løsninger og et partnerskap vi verdsetter
 
“De smarte kjøleskapene fra Selfly Store presenterer maten på en måte som fremhever kvaliteten og gjør det enkelt for kundene å velge sunne alternativer. Vi setter stor pris på samarbeidet med v:aroma og ser frem til å fortsette denne fantastiske reisen sammen!”
Ann Helen Bukve
Daglig leder, Heilmat AS
Perfekt løsning for idrettshaller
 
“En slik løsning vil vi anbefale til andre idrettshaller. Maskinen er ideell for haller uten kiosk eller kafé – enkel å bruke, og varene holder seg kalde og ferske. Maskinen ser også veldig bra ut, noe som gjør den mer attraktiv å handle fra. Betalingsløsningen fungerer uten problemer. Dette har vært en fantastisk oppgradering for oss!”
Trine Nordstrand Larsen
Daglig leder Stangehallen

Selfly funker som en drøm

 

"Endelig fikk jeg muligheten til å tilby mat til ansatte og pårørende hele døgnet.

 Det er et lett og enkelt konsept. Tagge varene og legg de inn i skapet. Så er det bare for kunden å tappe kortet og forsyne seg"

Anne Hoffsbakken
Avdelingsleder, Eidsvoll helse- og omsorgssenter

“En bærekraftig løsning som virkelig treffer våre behov”

 

v:aroma sitt konsept Mat med mening er en gjennomført løsning som fungerer sømløst i hverdagen. Med Selfly Store smartskap fylt med kvalitetsmat levert av Nitor – en arbeids- og inkluderingsbedrift i vår kommune – opplever vi en vinn-vinn-vinn situasjon:

Dette hadde ikke vært mulig uten v:aroma, som har tilrettelagt både teknologien og samarbeidet med en imponerende gjennomføring. Vi er stolte av å jobbe med en aktør som setter samfunnsansvar og bærekraft så høyt på agendaen.

Marit Fjeld
Eiendomsforvalter, Bertel O. Steen

Vår fremtid – Alltid i utvikling

For å vise at det er handling bak ordene er v:aroma sertifisert Miljøfyrtårn bedrift. Under kan du lese i vår rapporten og forstå mer om hvordan vi tenker bærekraft. 

01 v:aroma miljøpolicy

Miljøpolicy 2024

Vår miljøpolicy som Miljøfyrtårn reflekterer vårt engasjement for bærekraftige løsninger, der vi jobber aktivt for å redusere miljøavtrykket vårt og bidra til en grønnere fremtid.

02 Innrapportering 2021

Innrapportering 2021

03 Innrapportering 2022

Innrapportering 2022

04 Innrapportering 2023

Innrapportering 2023

05 En grønnere fremtid

Vi ønsker dine innspill

En del av Miljøfyrtårn-sertifiseringen handler om samspillet mellom virksomhet og samfunnet. Vi inviterer kunder, samarbeidspartnere og andre interessenter til å gi innspill om hvordan klima- og miljøpåvirkningen av våre varer/tjenester kan forbedres. Innspillene gir oss nyttig innsikt i hvilke behov og forventinger dere har til v:aroma i årene fremover.

Miljøpolicy 2024

Vår miljøpolicy som Miljøfyrtårn reflekterer vårt engasjement for bærekraftige løsninger, der vi jobber aktivt for å redusere miljøavtrykket vårt og bidra til en grønnere fremtid.

Innrapportering 2021

Innrapportering 2022

Innrapportering 2023

Vi ønsker dine innspill

En del av Miljøfyrtårn-sertifiseringen handler om samspillet mellom virksomhet og samfunnet. Vi inviterer kunder, samarbeidspartnere og andre interessenter til å gi innspill om hvordan klima- og miljøpåvirkningen av våre varer/tjenester kan forbedres. Innspillene gir oss nyttig innsikt i hvilke behov og forventinger dere har til v:aroma i årene fremover.

Ofte stilte spørsmål

  • Maskinvare
  • Avtalen din
  • Kundeforhold
  • Ingredienser og tilbehør
  • Miljø og bærekraft
Maskinen min har stoppet. Hva er responstiden?
Jeg skjønner ikke en av maskinens funksjoner, hvordan finner jeg ut av det?
Hvor ofte må jeg rense maskinen?
Hvordan bestiller jeg vedlikeholdstjenester eller teknisk støtte?
Hva skjer hvis maskinen går tom for ingredienser?
Hvordan får jeg opplæring i bruk av maskinene?
Hva bør jeg gjøre hvis maskinen ikke fungerer etter et strømbrudd?
Behovet vårt har endret seg. Hva gjør jeg? Kan avtalen endres?
Vi trenger å utvide tilbudet vårt/bestille flere maskiner.
Avtalen vår går snart ut. Vi vil se på om det finnes nyere modeller vi kan oppgradere til.
Hvordan returnerer jeg maskinen etter endt avtale?
Tilbyr dere leasing- eller leieavtaler?
Hva skjer når leieperioden er over?
Tilbyr dere landsdekkende avtaler og rammeavtaler for større kunder?
Hvor finner jeg kundenummeret mitt?
Jeg har et fakturaspørsmål, hvem kan hjelpe meg med det?
Jeg lurer på noe, hva er kontaktinfoen til varoma?
Jeg må oppdatere fakturainformasjonen vår eller kontaktinfoen. Hvor tar jeg kontakt?
Jeg ønsker å si opp avtalen. Hvordan gjør jeg det?
Hvordan faktureres avtalen vi har med varoma?
Hva er åpningstidene til kundeservice?
Hva skjer hvis maskinen må byttes ut?
Hva slags teknisk støtte tilbyr dere?
Hvordan kjøper jeg andre ingredienser?
Jeg vil prøve en annen kaffe, men er usikker på hvilken.
Hvor lenge holder kaffen seg fersk etter at posen er åpnet?
Hvor ofte bør jeg bestille produkter?
Tilbyr dere økologiske eller Fairtrade-ingredienser?
Hva slags tilbehør er tilgjengelig til maskinene?
Hva gjør dere for å sikre bærekraftige løsninger?
Hvordan håndteres retur av maskiner ved endt avtale?

Kontakt oss

Sustainability_contact_background