Kaffeløsninger
Kaffe til dine ansatte
Kaffe til dine gjester
Ubetjente handels og serverings-løsninger
Helse
Skole og utdanning
Idrett
Trening og fritid
Hotell og overnatting
Kantine, sentralkjøkken og FM
KBS
Kaffe til dine ansatte
Kaffe til dine gjester
Helse
Skole og utdanning
Idrett
Trening og fritid
Hotell og overnatting
Kantine, sentralkjøkken og FM
KBS
Kaffemaskiner
Espressomaskiner
Kaffemaskin for hele bønner
Traktere og storbryggere
Kaffemaskin for filterkaffe
Instantmaskiner
Gulvstående kaffemaskiner
Vareautomater
Brus- og drikkeautomater
Mat- og snacksautomater
Smarte kjøl- og fryseskap
Tillitsskap (trust shop)
Drikkedispensere
Vanndispensere
Juicedispensere
Tappetårn vann
Kaffe
Evergood
Ali
Økologisk og fairtrade
Coffee of the World
Jacobs Kaffe
Betalingsløsninger
NoPayN
NAYAX
Espressomaskiner
Kaffemaskin for hele bønner
Traktere og storbryggere
Kaffemaskin for filterkaffe
Instantmaskiner
Gulvstående kaffemaskiner
Brus- og drikkeautomater
Mat- og snacksautomater
Smarte kjøl- og fryseskap
Tillitsskap (trust shop)
Vanndispensere
Juicedispensere
Tappetårn vann
Evergood
Ali
Økologisk og fairtrade
Coffee of the World
Jacobs Kaffe
NoPayN
NAYAX
svg pattern
Background_pattern-1
Mer enn 100 fornøyde kunder
dover (1)
genpact-logo (1)
dover (1) (1)
Bama
Telenor_Logo 1
LO-emblem

LØSNINGER TILPASSET
DEG OG DINE BEHOV

I en hverdag hvor tid og effektivitet er avgjørende, er behovet for smarte og pålitelige løsninger større enn noensinne. Våre ubetjente handels- og serviceløsninger er utviklet for å møte dine unike behov, slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe.

Fortell oss om ditt behov
og vi skal hjelpe deg.

Ingen har akkurat det samme behovet. Etter mange år i bransjen har vi bred erfaring med å finne den løsningen som dekker akkurat ditt behov og hjelper deg til å lykkes med det du vil oppnå.

Våre løsninger satt ut
i den virkelige verdenen

Med en rik samling av fagartikler, kundecaser og tips kan du se hvordan våre løsninger innen ubetjent handel og servering kan hjelpe deg oppnå dine mål.

Har du klart for deg hva du skal løse? Så skal vi hjelpe deg videre.

Uansett om du trenger en løsning for ubetjent handel, automatiserte kjøleskap, eller et komplett mat- og drikketilbud, står varoma klare til å bistå. Når du vet hva du vil oppnå, hjelper vi deg med å finne den rette løsningen som dekker dine behov. Med vår ekspertise og brede produktutvalg sørger vi for at du får en løsning som er både fleksibel og effektiv. La oss sammen ta det neste steget mot en enklere og mer tilgjengelig hverdag.

Innovative løsninger og et partnerskap vi verdsetter
 
“De smarte kjøleskapene fra Selfly Store presenterer maten på en måte som fremhever kvaliteten og gjør det enkelt for kundene å velge sunne alternativer. Vi setter stor pris på samarbeidet med v:aroma og ser frem til å fortsette denne fantastiske reisen sammen!”
Ann Helen Bukve
Daglig leder, Heilmat AS
Perfekt løsning for idrettshaller
 
“En slik løsning vil vi anbefale til andre idrettshaller. Maskinen er ideell for haller uten kiosk eller kafé – enkel å bruke, og varene holder seg kalde og ferske. Maskinen ser også veldig bra ut, noe som gjør den mer attraktiv å handle fra. Betalingsløsningen fungerer uten problemer. Dette har vært en fantastisk oppgradering for oss!”
Trine Nordstrand Larsen
Daglig leder Stangehallen

Selfly funker som en drøm

 

"Endelig fikk jeg muligheten til å tilby mat til ansatte og pårørende hele døgnet.

 Det er et lett og enkelt konsept. Tagge varene og legg de inn i skapet. Så er det bare for kunden å tappe kortet og forsyne seg"

Anne Hoffsbakken
Avdelingsleder, Eidsvoll helse- og omsorgssenter

“En bærekraftig løsning som virkelig treffer våre behov”

 

v:aroma sitt konsept Mat med mening er en gjennomført løsning som fungerer sømløst i hverdagen. Med Selfly Store smartskap fylt med kvalitetsmat levert av Nitor – en arbeids- og inkluderingsbedrift i vår kommune – opplever vi en vinn-vinn-vinn situasjon:

Dette hadde ikke vært mulig uten v:aroma, som har tilrettelagt både teknologien og samarbeidet med en imponerende gjennomføring. Vi er stolte av å jobbe med en aktør som setter samfunnsansvar og bærekraft så høyt på agendaen.

Marit Fjeld
Eiendomsforvalter, Bertel O. Steen

Sånn gjør vi det

Med oss får du en helhetlig prosess fra start til slutt. Løsningene blir tilpasset dine behov, levert og installert effektivt, med løpende oppfølging som gir deg trygghet i hverdagen.

how_we_background_Pattern
01 Dine behov, vår start

En grundig kartlegging av dine ønsker og behov legger grunnlaget for en løsning som er skreddersydd til deg.

02 Klare anbefalinger basert på erfaring

Med lang erfaring og innsikt presenterer vi løsninger som dekker dine spesifikke behov. Du får en oversikt over mulighetene, slik at du kan ta de rette valgene.

03 Effektiv leveranse og installasjon

Gjennomføring uten stress – vi sørger for at alt er på plass, med fokus på effektivitet og kvalitet.

04 Skreddersydd tilpassing for optimal drift

Alt blir tilpasset og testet for å sikre at løsningen fungerer optimalt fra dag én.

05 Løpende oppfølging og støtte

Vi er her for deg hele veien – med oppfølging, service og vedlikehold som sikrer at du alltid har det du trenger.

En grundig kartlegging av dine ønsker og behov legger grunnlaget for en løsning som er skreddersydd til deg.

Med lang erfaring og innsikt presenterer vi løsninger som dekker dine spesifikke behov. Du får en oversikt over mulighetene, slik at du kan ta de rette valgene.

Gjennomføring uten stress – vi sørger for at alt er på plass, med fokus på effektivitet og kvalitet.

Alt blir tilpasset og testet for å sikre at løsningen fungerer optimalt fra dag én.

Vi er her for deg hele veien – med oppfølging, service og vedlikehold som sikrer at du alltid har det du trenger.

Ofte stilte spørsmål

  • Maskinvare
  • Avtalen din
  • Kundeforhold
  • Ingredienser og tilbehør
  • Miljø og bærekraft
Maskinen min har stoppet. Hva er responstiden?
Jeg skjønner ikke en av maskinens funksjoner, hvordan finner jeg ut av det?
Hvor ofte må jeg rense maskinen?
Hvordan bestiller jeg vedlikeholdstjenester eller teknisk støtte?
Hva skjer hvis maskinen går tom for ingredienser?
Hvordan får jeg opplæring i bruk av maskinene?
Hva bør jeg gjøre hvis maskinen ikke fungerer etter et strømbrudd?
Behovet vårt har endret seg. Hva gjør jeg? Kan avtalen endres?
Vi trenger å utvide tilbudet vårt/bestille flere maskiner.
Avtalen vår går snart ut. Vi vil se på om det finnes nyere modeller vi kan oppgradere til.
Hvordan returnerer jeg maskinen etter endt avtale?
Tilbyr dere leasing- eller leieavtaler?
Hva skjer når leieperioden er over?
Tilbyr dere landsdekkende avtaler og rammeavtaler for større kunder?
Hvor finner jeg kundenummeret mitt?
Jeg har et fakturaspørsmål, hvem kan hjelpe meg med det?
Jeg lurer på noe, hva er kontaktinfoen til varoma?
Jeg må oppdatere fakturainformasjonen vår eller kontaktinfoen. Hvor tar jeg kontakt?
Jeg ønsker å si opp avtalen. Hvordan gjør jeg det?
Hvordan faktureres avtalen vi har med varoma?
Hva er åpningstidene til kundeservice?
Hva skjer hvis maskinen må byttes ut?
Hva slags teknisk støtte tilbyr dere?
Hvordan kjøper jeg andre ingredienser?
Jeg vil prøve en annen kaffe, men er usikker på hvilken.
Hvor lenge holder kaffen seg fersk etter at posen er åpnet?
Hvor ofte bør jeg bestille produkter?
Tilbyr dere økologiske eller Fairtrade-ingredienser?
Hva slags tilbehør er tilgjengelig til maskinene?
Hva gjør dere for å sikre bærekraftige løsninger?
Hvordan håndteres retur av maskiner ved endt avtale?

Kontakt oss

Form_background_Pattern