Varoma Products

SERVICE

Les mer om

Service

Fleksibel driftsavtale

Service

Fleksibilitet

Vårt servicekonsept kalles driftsavtale og tilbys i to varianter, Driftsavtale Standard og Driftsavtale Premium. Våre kunder velger hvilket program som passer de best og dere kan selvsagt justere underveis i avtalen etter eget ønske. I begge tilfeller blir kundens kaffemaskiner besøkt etter spesifiserte avtale mellom partene og de fremgår tydelig hva som er v:aroma`s forpliktelser i avtalen.

 

Driftsavtale Standard inneholder:

  • Serviceprogram to ganger i året
  • Ved tegning av leveringsavtale, dobler vi antall preventive besøk
  • Et års garanti 
  • Slitedeler i avtaleperioden
  • Fri vareleveranse av ingredienser utføres samtidig med preventivt vedlikehold
  • Priser og satser
  • Varighet og oppsigelse
  • Fri telefonsupport 

 

Driftsavtale Premium inneholder:

  • Serviceprogram fire besøk i året
  • Ved tegning av leveringsavtale, dobler vi antall preventive besøk
  • Påkalte servicer
  • Inntil fem års garanti, på nytt utstyr
  • Slitedeler i avtaleperioden
  • Fri vareleveranse av ingredienser utføres samtidig med preventivt vedlikehold
  • Priser og satser
  • Varighet og oppsigelse
  • Fri telefonsupport

 

Kontaktperson

Kundesenteret er første kontakt ved alle henvendelser som har med drift og service å gjøre. De koordinerer alle oppdrag som igjen løses av det operasjonelle teamet av serviceteknikere og operatører.

 

Telefonsupport

Ved henvendelser til v:aroma kundesenter søker vi alltid å løse saken med veiledning over telefon for å utelukke eventuelle brukerfeil og for å kunne stille en «diagnose» før utrykning.


Garanti

Ved Premium Driftsavtale gir vi inntil 60 måneder garanti både på utstyret og utført arbeid og deler (gjelder nytt utstyr).

 

Responstid og tekniske utførelse

Vi har en responstid på 8 arbeidstimer. Dersom vi ikke skulle lykkes med å reparere det oppståtte problemet vil vi bytte ut maskinen med en tilsvarende maskin og reparere den på vårt verksted. Uten ekstra kostnad.

 

Registrering

Alle serviceoppdrag blir mottatt og håndtert av kundesenteret. Oppdragene blir digital registrert og historikken kan legges av i sanntid i vårt styringssystem og danner grunnlag for servicerapporter.

 

Tlf 40 45 30 00

Mail kundeservice@varoma.no


Erfaring og kundefokus

V:aroma ble stiftet i 2006 og flere av våre operatører og teknikere har vært i bransjen siden og er således noen av bransjens mest erfarne, flinke og kundeorienterte medarbeidere. En av erfarne teknikeres viktigste egenskaper er å vite akkurat når vi skal bytte slitedeler. Å være preventiv i så måte optimaliserer oppetid for utstyret og gir en driftssikker brukeropplevelse.

 

Kvalitet

Høsten 2021 har v:aroma`s teknikere gjennomgått kurs hos Norsk Kaffeinformasjon og blitt sertifisert i bruk av «Refraktometer». Dette er et kvalitetsprogram som er utviklet de seneste årene og det består av et måleapparat og en app som benyttes for å kontrollere at kaffeutstyret er riktig kalibrert og derved leverer korrekt kvalitet. Det brukes for å kontrollere at det er riktig malingsgrad på kaffen, at maskinen doserer korrekt, at traktetemperaturen er riktig og at ekstraksjon av kaffe i forhold til vannet er innenfor de parameterne som definerer GOLD CUP STANDARD for kaffe. Vår driftsavdeling sørger for at det serveres kaffe av høyeste kvalitet i hver eneste kopp!

 

Rent, kaldt vann

Vannkjølere trenger også å ha serviceavtale. Vi bytter vannfilter, enten pr antall liter vann (7600 liter) eller en gang per år og vi utfører kontroll og kalibrerer etter sjekkliste av produsentens krav for å sikre optimal drift av vannkjøleren og tappetårnet. Ved de faste preventive servicene vil vår operatør foreta funksjonskontroll for å sikre at kjøleren har tilstrekkelig lufting og at kjøleribber er frie for støv og kan levere kald og godt vann til enhver tid.

otra
ssp
norges-gruppen
asko
deli-de-luca